INNOVATSION O’QITISH TEXNOLOGIYALARI SHAROITIDA MUHANDISLIK BO’YICHA TALABALARNI ILMIY TADQIQOT FAOLIYATINI RIVOJLANTIRISH
Abstract
Ushbu maqola muhandislik fakulteti talabalari o'rtasida ilmiy tadqiqot faoliyatini rivojlantirishning ahamiyati va bu jarayonni osonlashtirishda innovatsion o'qitish texnologiyalarining rolini o'rganadi. Talabalarni ilmiy-tadqiqot faoliyatiga jalb qilish nafaqat nazariy tushunchalarni tushunishlarini kuchaytiradi, balki tanqidiy fikrlash, muammolarni hal qilish ko'nikmalarini va kashfiyotga ishtiyoqni rivojlantiradi. Loyihaga asoslangan ta'lim, virtual laboratoriyalar, hamkorlik platformalari va simulyatsiya vositalari kabi innovatsion o'qitish usullarini integratsiyalash orqali o'qituvchilar ijodkorlik va innovatsiyalarni ilhomlantiradigan chuqur o'rganish tajribasini yaratishi mumkin. Ushbu maqolada ushbu texnologiyalarni muhandislik ta'limiga kiritishning afzalliklari muhokama qilinadi va ularni o'quv dasturiga samarali integratsiya qilish uchun ilg'or tajribalar haqida tushuncha beriladi.
Downloads
References
O’zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi. -T.: O’zbekiston, 2008y. (yangi nashriyot)
«Muallliflik huquqi va turdosh huquqlar to’g’risida»gi O’zbekiston Respublikasining Qonuni, 2006y.
«Elektron raqamli imzo to’g’risida»gi O’zbekiston Respublikasining Qonuni, 2005y.
«Elektoktron tijorat to’g’risida»gi O’zbekiston Respublikasining Qonuni, 2004y.
«Axborotlashtirish to’g’risida»gi O’zbekiston Respublikasining Qonuni, 2003y.
«Integral mikrosxemalar topologiyalarini huquqiy muhofaza qilish to’g’risida»gi Ўзбекистон Республикаси Қонуни, 2001 yil 7. «Axborot erkinligi prinsiplari va kafolatlari to’g’risida»gi O’zbekiston Respublikasi Qonuni, 2002 yil